Međupredmetno povezivanje – kompetencije učenika i integrisana nastava

Objavljeno ponedeljak, 11 februar 2019 Autor Stanka Žica

strucno usavrsavanje kompetencijeZa vreme učeničkog zimskog raspusta,  nastavnici škole su  deo vremena posvetili svom  stručnom usavršavanju . U školi su organizovane radionice u kojima su nastavnici imali prilike da se praktično oprobavaju u planiranju novih načina  organizacije procesa nastave i učenja kroz povezivanje ishoda , tema/sadržaja svog nastavnog predmeta sa razvojem međupredemtnih kompetencija , tzv MEĐUPREDEMTNO POVEZIVANjE ili  integrisana nastava.

 

 

 

 

 

Predmet istraživanja ukzuje na to da naša škola daje prednost metodama savremene pedagogije i psihologije nasuprot tradicionalnim oblicima učenja, i poziva sve nastavnike praktičare naše škole da promišljaju o svojoj nastavnoj praksi i da je, na osnovu dobijenih rezultata, menjaju u skladu sa zakonskim okvirom i postavljenim standardima kvaliteta rada ustanove.

Na ovom stručnom skupu u prisustvu 58 nastavnika škole, direktorka škole,  Olivera Korošec,  prezentovala je rezultate istraživanja  vaspitno-obrazovne prakse u funkciji sticanja licence za direktore.

Priredile prezentaciju i vodile radionice :  STANKA ŽICA, pedagog škole  i VESNA STANOJEVIĆ , nastavnica matematike i savetnik spoljni saradnik

U ovo istraživanje bili su uključeni učenici starijih razreda škole, nastavnici i roditelji. Neki od predloga oko kojih je postignuta najveća saglasnost kod nastavnika je sprovođenje kampanje u vezi sa stvaranjem škole kao bezbedne zone - dosledno poštovnje pravila i ponašanja u školi; povećanje uvida u kvalitet realizacije nastavnih časova, kao i rad na unapređivanju međusobne saradnje nastavnika. Dobra prilika za to je upravo međupredmetno povezivanje koje je bilo u fokusu održanog skupa stručnog usavršavanja u ustanovi.

 Google Photos

 

Prilog